17. Mei 2017
Spannende fotobattle tussen Nederland en België in nieuwe dagelijkse Nickelodeon-show Snap het

Spannende fotobattle tussen Nederland en België in nieuwe dagelijkse Nickelodeon-show Snap het

Vanaf maandag 22 mei iedere schooldag om 19.00 uur op Nickelodeon

Wie hebben de scherpste ogen en snelste hersenen, de Nederlanders of de Belgen? Je ziet het vanaf maandag 22 mei in Snap het op Viacom-zender Nickelodeon! Elke schooldag presenteren Iris Hesseling en Stef Poelmans de spannendste spelshow voor kids waar het allemaal draait om foto’s.

In Snap het strijden iedere schooldag een Nederlands en een Vlaams team tegen elkaar in een spannende fotobattle. In iedere ronde moeten de teams zo snel mogelijk zien te herkennen wie er achter de vervormde, vervaagde of veranderde foto schuilt. En welke Nickelodeon-held komt achter het slime vandaan? Het team dat de meeste foto’s weet te raden komt in de finale waarin ze kans maken op superleuke prijzen. Heb jij net een supertoffe foto gemaakt die niemand raadt? Ook thuis kun je meespelen! Deel je snap via Instagram door @nickelodeonnederland of @nickelodeonvlaanderen te taggen en hashtag #snaphet te gebruiken en wie weet zie jij je foto terug in de uitzending.

Bekijk hier de promo!

Snap het is vanaf maandag 22 mei iedere schooldag om 19.00 uur te zien op Nickelodeon.

Snap het wordt geproduceerd door PV Pictures en is ontwikkeld door Joep Zwaan (o.a. bekend van Get The Picture).

Over Nickelodeon Nederland
Nickelodeon is het merk voor kinderen binnen de merkenportfolio van Viacom International Media Networks Benelux. De van oorsprong Amerikaanse zender is wereldwijd één van de grootste entertainmentmerken voor kinderen, in Nederland is Nickelodeon de nummer 1 kinderzender. Het is de plek waar kinderen op de eerste plek staan; zij staan centraal in alles dat Nickelodeon doet. Van de ontwikkeling van series, websites, apps en social media tot events en consumentenproducten. De Nickelodeon-programmering is speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar en bestaat onder meer uit live action, animatie en game shows.

Het entertainmentmerk besteedt veel aandacht aan het lokaliseren van de zender voor de Nederlandse kijker. Zo is een groot deel van de live action- en animatieseries in het Nederlands nagesynchroniseerd en zijn er veel producties te zien uit Nederland, zoals De Ludwigs, Race naar de KCA's, Grappenmakers en Cool Factor. Voor de jongsten is naast Nickelodeon ook Nick Jr. te zien. In 2016 was Nickelodeon met 17.9% marktaandeel onder 6-12 jaar marktleider en lanceerde Viacom Benelux de eerste mobiele on-demand propositie voor haar portfolio: de Nickelodeon Play app. Nickelodeon Play biedt een rijke entertainment-omgeving van shows, filmpjes en spelletjes speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd 6-12 jaar.