27. Oktober 2017
Nickelodeon maakt kinderdromen waar in nieuwe show Droomkamers

Nickelodeon maakt kinderdromen waar in nieuwe show Droomkamers

Vanaf 22 oktober elke zondag om 18.30 uur op Nickelodeon

In Droomkamers, de nieuwe show van Viacom-zender Nickelodeon, draait het allemaal om het in het zonnetje zetten van een speciaal vriendje of vriendinnetje die het echt verdient. Vanaf 22 oktober zie je elke zondag om 18.30 uur hoe Iris Hesseling en Stef Poelmans samen een bijzondere kandidaat belonen met een verrassingsmake-over van hun slaapkamer. De geluksvogel wordt op pad gestuurd op een leuk uitje, terwijl Stef samen met vriendjes en vriendinnetjes in het geheim aan de slag gaat. Het uitje blijkt niet de verrassing te zijn, maar wel het feit dat zijn of haar slaapkamer is veranderd in een echte droomkamer! Zo zien we bijvoorbeeld een strandkamer voorbij komen met een privéstrandje en aansluitend balkon, maar ook een winterkamer compleet met sneeuwmachine.

Droomkamers is vanaf 22 oktober elke zondag om 18.30 uur te zien op Nickelodeon.

Over Nickelodeon Nederland
Nickelodeon is het merk voor kinderen binnen de merkenportfolio van Viacom Benelux. De van oorsprong Amerikaanse zender is wereldwijd één van de grootste entertainmentmerken voor kinderen, in Nederland is Nickelodeon de nummer 1 kinderzender. Het is de plek waar kinderen op de eerste plek staan; zij staan centraal in alles dat Nickelodeon doet. Van de ontwikkeling van series, websites, apps en social media tot events en consumentenproducten. De Nickelodeon-programmering is speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar en bestaat onder meer uit live action, animatie en game shows.

Het entertainmentmerk besteedt veel aandacht aan het lokaliseren van de zender voor de Nederlandse kijker. Zo is een groot deel van de live action- en animatieseries in het Nederlands nagesynchroniseerd en zijn er veel producties te zien uit Nederland, zoals De Ludwigs, Snap het, Droomkamers en Cool Factor. Voor de jongsten is naast Nickelodeon ook Nick Jr. te zien. In 2016 was Nickelodeon met 17.9% marktaandeel onder 6-12 jaar marktleider en lanceerde Viacom Benelux de eerste mobiele on-demand propositie voor haar portfolio: de Nickelodeon Play app. Nickelodeon Play biedt een rijke entertainment-omgeving van shows, filmpjes en spelletjes speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd 6-12 jaar.