Bedrijfsinformatie
width="546"

Viacom International Media Networks Northern Europe

MTV Networks werd begin 2012 omgedoopt tot Viacom International Media Networks Northern Europe. Het bedrijf is onderdeel van Viacom International Media Networks en is actief in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk, Polen, Oekraïne, Estland, Letland, Litouwen, Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, Nederland en België. Met MTV, Comedy Central, VIVA, Nickelodeon, en andere bekende entertainment merken, heeft Viacom International Media Networks in totaal 25 kanalen voor de doelgroepen kinderen, gezinnen, jongeren en volwassenen. Over het geheel genomen bereikt de tv-dienst van Viacom International Media Networks Northern Europe meer dan 67 miljoen huishoudens in Noord-Europa. Op meer dan 40 websites biedt Viacom International Media Networks in Noord-Europa nog meer muziek, nieuws en entertainment.

Met MTV Mobile heeft Viacom International Media Networks in Duitsland, Zwitserland, Polen, Nederland en België haar eigen mobiele merk. Via de joint venture BrandDeli biedt Viacom International Media Networks marketingcommunicatieoplossingen aan voor de doelgroepen kinderen, adolescenten, jongvolwassenen en gezinnen in de internationale markt. Deze omvatten, voor onze partners - naast de traditionele reclame – een compleet aanbod van individuele merkpresentaties in combinatie met hun eigen sterke merken en entertainment op alle relevante mediaplatformen. Traditionele reclame, promotie, branded content, brand experience, digital activation, social media, sponsoring en licensing zijn onderdeel van dit portfolio.

Viacom International Media Networks is een van Viacom Inc (NYSE: VIA, VIA.B), en bevat veel van de meest populaire multimedia- entertainment merken. Deze omvatten MTV, Nickelodeon, Comedy Central, BET, de non-premium kanalen van Paramount Pictures, VH1, VIVA, MTVHD, TMF, COLORS, Game One en Tr3s: MTV, Música y Más, een kanaal voor het Spaanstalige publiek in de Verenigde Staten. Viacom merken bereiken over de hele wereld meer dan 600 miljoen huishoudens in 160 regio's en 34 talen, worden ontvangen via 166 lokale zenders en meer dan 550 digitale en mobiele mediaplatforms.